دستگاه جوشکاری فیوژن لب به لب چیست؟

 دستگاه فیوژن لب به لب چیست و چگونه کار می کند؟

 

جوشکاری فیوژن لب به لب یک نوع جوشکاری صفحه داغ برای لوله های ترموپلاستیک است. این دستگاه با استفاده از گرمایش و فشار، دو قطعه لوله را به هم متصل می کند تا یک اتصال بدون درز ایجاد شود. فرآیند جوشکاری با قرار دادن دو قطعه لوله در دو سمت دستگاه و نزدیک کردن آنها به یک صفحه گرمایشی آغاز می شود. پس از گذشت زمان معینی، صفحه گرمایشی جدا شده و دو قطعه لوله به هم فشرده می شوند تا با یکدیگر ادغام شوند. این یکی از دو روش اصلی برای ادغام یک لوله آب و گاز پلی اتیلن است. استفاده از یک دستگاه فیوژن لب به لب فرآیند را آسانتر، سریعتر و ایمن تر انجام می دهد. انواع مختلفی از ماشین آلات برای برآورده کردن نیازهای جوشکاری شما در دسترس است، از جمله دستگاه های فیوژن لب به لب دستی، خودکار و هیدرولیک. فرآیند ممکن است بسته به دستگاهی که استفاده می کنید متفاوت باشد. در اینجا یک مرور کلی وجود دارد:

دستگاه جوشکاری دستی لب به لب ( بات فیوژن )

بدنه دستگاه با دو قلاب آلومینیومی و یک صفحه گرمایشی پوشیده شده از تفلون، با نمایشگر دیجیتال و یک دستگیره کاربرپسند همراه است. این دستگاه با یک فرز برقی و قطعات کاهشی عرضه می شود و می تواند صفحه گرمایشی و فرز را پشتیبانی کند.

یک دستگاه جوشکاری دستی لب به لب عالی دارای محدوده جوشکاری 63 میلی متر تا 160 میلی متر است، با قطعات کاهشی در 63 میلی متر، 75 میلی متر، 90 میلی متر، 110 میلی متر، 125 میلی متر و 140 میلی متر. توان کل آن 1.75 کیلو وات است، با تراش در 0.75 کیلو وات و صفحه گرمایش در 1.0 کیلو وات. این دستگاه با برق 220 ولت، فرکانس 50 هرتز کار می کند.

Manual butt fusion welding machine

 

دستگاه جوشکاری هیدرولیک لب به لب ( بات فیوژن )

انواع مختلفی از دستگاه های فیوژن لب به لب هیدرولیک وجود دارد و آنها بر اساس محدوده جوشکاری، توان کل، فشار حداکثر، اندازه و ویژگی ها و لوازم جانبی که با هر واحد همراه است، متفاوت هستند. به عنوان مثال، یک دستگاه جوشکاری فیوژن لب به لب هیدرولیک V315 دارای چهار قلاب و دو سیلندر هیدرولیک با اتصالات سریع است. شافت با یک کیت نشانگر روغن ساخت آلمان کامل شده است. صفحه گرمایشی پوشیده شده از تفلون با یک سیستم کنترل دمای جداگانه است و لوله های هیدرولیک با اتصالات سریع ساخت ایتالیا عرضه می شود. این دستگاه همچنین یک فرز برقی به همراه یک جعبه ابزار پرمیوم و مخزن دارد. شما می توانید یک نسخه با ثبت کننده داده، نگهدارنده پایان نامه، رول پشتیبان و قطعات مختلف دریافت کنید.

 

دستگاه جوشکاری هیدرولیک لب به لب ( بات فیوژن ) 

 

دستگاه  جوشکاری خودکار لب به لب ( بات فیوژن )

کیس چرخ دنده یک دستگاه فیوژن لب به لب خودکار دارای یک جعبه فولادی جمع و جور و محکم برای مقاومت در برابر شرایط کاری شدید است. خود دستگاه برای عملکرد کاربرپسند و ایمن طراحی شده است، با یک رابط که راحتی را به اپراتورها ارائه می دهد. به این ترتیب، هزینه های نیروی کار نیز کاهش می یابد. طبقه بندی سایت به صورت خودکار تنظیم می شود، بنابراین شما می توانید فوراً داده های جوشکاری را در شرایط کاری یکسان ارائه دهید. یک دستگاه جوشکاری فیوژن لب به لب خودکار با کیفیت بالا با نمایشگر پس زمینه روشن، یک مجموعه کامل از قطعات کاهشی، یک فرز با میکرو سوئیچ ایمنی و یک صفحه گرمایش پوشیده شده از تفلون عرضه می شود.

دیدگاه ها 0

درباره این مطلب دیدگاهی ارسال کنید